Sayfamıza Hoş geldiniz

Reklamlara Tıklayarak Destek Olabilirsiniz Sitemizi Geliştiriyoruz

DAVAMIZ İSLAM

Ayat-ül-Kürsi - büyük Kur'an ayeti
teslim Babafariduddin Dzhandzh (Allah ondan razı olsun) ayet Ayet-ül-Kürsi 70 bin melekler çevrili Hz Muhammed (sav), melek Cibril (sav), infüzyon zaman "olduğunu ayet ül-Kursi okuyan kimse, sürekli Ibad (ibadet) bir bin yıl olarak ödüllendirilir burada söyledi. Ve kim onun affedilmesi için dua edecek melekler binlerce çevrili evi, ayrılmadan önce ayet ül-Kürsi okuyacaktır. " 1. Ayat-ül-Kürsi - Kur'an-ı Kerim en büyük ayet. İçerdiği "ISMI'azam", yani Yüce büyük ismi. 2. Okuma ül-Kürsi ayet sabahtan akşama kadar ve akşam sabah zarar cinlerden korunmuş olacaktır. 3.. Ayat-ül-Kürsi Kur'an-ı Kerim bir çeyrek var. 4. Zorunlu namazından sonra ayet ül-Kursi okur kim, o bir sonraki zorunlu namaz. Kadar korunacaktır 5. Kim ayet ül-Kürsi sürekli her farz namazından sonra, sadece ölüm Paradise insanı ayıran okur. 6. Eğer el-Kürsi'yi ayet okursanız, yiyecek ve içecek üfleme, bu nimetler (Barack). Getirecektir 7. Kim evine girişinde ayet ül-Kürsi okur, sonra Şeytan oradan kaçmak olacaktır. 8. Ve o ayet ül-Kürsi okur ve onun çocukları ve onun evi, onun serveti ve kendi ve hatta komşularının evleri korunmaktadır. 9. Hırsız okuyucu ayete el-Kürsi. yakın gelmiyor 10. Eğer surenin son ayeti ile ayet ül-Kürsi okumak "Bakara", müminin (Yüce yalvarış) cevapsız gitmeyecek. 11. cin yemekleri, hangi. ayet ül-Kürsi okunan açamıyor 12. Içtenlikle uyumadan önce ayet ül-Kursi okuyan, o sabaha kadar korunacaktır. 2 melekler onun güvenliğine atanır. 13. Eğer ayet ül-Kürsi okumak ve böylece onu şeylere darbe ve varsa, Şeytan yakın gelmiyor. 14. Evden çıkmadan önce ül-Kürsi'yi ayet okursa kim, o dönmek için Allah'ın koruması altında olacak. 15. Ayet ül-Kürsi ve sabah surenin "Gaafir" nin başlangıcını okur kim, o akşama kadar güvenli olacak ve akşam okursanız benzer, sabah. Kadar güvenlik olacak 16. Kutbubbin Bahtiyar uzattı: "Kim evden ayrılmadan önce ayet ül-Kürsi okur, Allah yokluk gelen ev kurtaracak." 17. Eğer içtenlikle ayet ül-Kürsi okumak ve hasta kişi üzerinde darbe, o Allah'ın acı. Kolaylaştıracaktır 18. Eğer içtenlikle ayet ül-Kürsi okumak ve hastane odasına darbe ise, Allah vardır insanların acılarını hafifletmek olacaktır. 19. Ayat-ül-Kürsi her gün güvenliği ve barakyata. 33 (99) kez okundu tavsiye 20. Etkili kötü cinleri ve hayaletler. Kovmak için cul-Kürsi âyeti okudu 21. Bu rahatsız eğer, kabuslar uyumadan önce ayet cul-kursu 3 kez okundu önerilir. 22. Kim inzivaya Cuma günü ikindi namazından (ikindi) sonra 70 kere, o iç ışık görmeye başlayacaksınız ayet ül-Kürsi ve bu noktada yapılan her dua okuyacak Allah. Tarafından kabul edilecektir 23. Eğer sert bir patron ile iletişim kurmak için varsa, o zaman bu ayet ül-Kürsi okumak gerekir. 24. . Nimet ve huzur için yatmadan önce ül-Kürsi ayet ve sure 109, 110, 112, 113 ve 114 okuma Önerilen Ali (Allah ondan razı olsun) dedi: "Ben bu Müslümanları anlayamıyorum kim, yatmadan önce ayet ül-Kürsi okumaz. Eğer ne kadar büyük bu ayeti bilseydim onu el-Arsh hazineleri sizin Peygamberimiz (sav) verildi, çünkü, okuma ihmal asla. Ayat-ül-Kürsi (barış hepsini üzerine olsun) Muhammed'den önce peygamberlere verilen herhangi değildi. Ve ben (yatmadan önce) âyet-el Kürsi, üç kez okumadan bir gece geçirmek asla ". Peygamberimiz (sav) şöyle buyurduğunu Hasan (Allah ondan razı olabilir) rivayet: " Suresi "Fatiha", ayet-ül-Kürsi ve Suresi "Bakara" dan ayetler el-Arshu ait (18, 26 ve 27), Ey Rabbimiz, "dedi! Sen yaramaz bizi aşağı gönderin. " Sonra Allah onlara şöyle dedi: "Sana her namazından sonra size okuyacak olan insanlar cennette olacak böyle bir statü verdik. . Ben "günlük arzularının 70 gerçekleştirin ve tüm düşmanları sizi korumak için, Jannah (Cennet) onları yerleştirilen sağlayan İbn Hibban hadis ise: "Kuran büyük ayetlerden biri -" el-Bakara "dir, ve bu iyi ayet sûresi âyet el-Kürsi. . Şeytan, hemen onu bırakır "sura" El-Bakara "okuma evde kalamam Bir gün Resulullah (sav) bana zekat ve kaleci atandı: Ve Ebu Hureyre'den (Allah ondan razı olsun) aşağıdaki hikayeyi anlattı " . Ve benim hizmet adamın ilk gece geldi ve tarihleri ​​avuç kazanmaya başladı. Ben onu yakaladı ve dedi ki, "Ben Resulullah (sav) götüreceğiz." hırsız gitmesine izin için yalvardı: ". Ben, çocukları bir ailem var onlar aç ve yoksulluk içinde yaşayan, ben çalmak zorunda" . Üzgünüm ve gitmesine izin Peygamber (sav) sabahı bana sordu: - Ey Ebu Hureyre'den! Eğer dün mahkumla ne yaptın? - O yoksulluk ve ihtiyaç bahsetti, ben özür dilerim ve gitmesine izin. - hırsız sizi aldatmış şüphe etmeyin. O. Tekrar geleceğim bu onun gelişi için hazır ertesi gece uyarı sonra. Ve yakında hırsız. Tekrar ortaya çıktı ve tekrar tarihleri ​​avuç kazanmaya başladı ben onu yakaladı ve dedi ki, "Ben Resulullah (sav) götüreceğiz." Yine gidelim sordum ve o gelmek olmaz yemin etti. Ve ben onun için üzüldüm. Sabah, Peygamber (sav) sordu: - Ey Ebu Hureyre'den! Eğer dün mahkumla ne yaptın? - saygıdeğer ve büyük Peygamber (sav), bana yalvardı ve söz Ah o gelmek olmaz. Üzgünüm ve gitmesine izin. - Hırsız tekrar aldattı. O tekrar geleceğim. aynı şey oldu, üçüncü gecesi. hırsız tekrar geldi ve tarihleri ​​almak başladı, ben hemen onu yakaladı ve dedi ki: - Peki, bu kadar yeter! . Bu sefer, ben, (sav) şerefli Peygamber kelime artık gelip verdi daha götüreceğim - Beni affet ve beni bu sefer gidelim. . Ve sana Yüce Allah size birçok faydalar ödüllendirecek olan doğru dua öğretecek - Ve dua nedir? - Ben sordum. -, yatmadan önce yatakta yatan, bir ayet ül-Kürsi okumak ve sabaha kadar melekler tarafından korunuyor olacak. . Sen Allah'ın koruması altında olacak, ve sana Şeytan yakın gelmiyor . Ben hırsız yakalamak ve gitmesine izin vermedi Sabah, Peygamber (sav) bir kez sordu: - Ey Ebu Hureyre'den! Eğer dün mahkumla ne yaptın? - Bana iyi dua, Allah beni koruyacak hangi güzel kelime öğretti. . Yani gitmesine izin - Ve kelime dua şey nedir? - Ayet-ül-Kürsi - Ben Peygamber (sav) bir soruyu yanıtladı. - bir uslanmaz yalancı - Evet, o da rağmen, sana gerçeği söyledim . ? Ama hırsız kim olduğunu biliyor musun Aman canım efendim, hayır, bilmiyorum -. - Ebu Hureyre'den! Şeytan kendisi "(Buhari). Oldu Ayat-ül-Kürsi "Bismillyahi-p-Rahmani r-Rahim. Allahü la ilahe illa-Hamd-hayul kayyyum. Laa ta'huzuhu sinatyn Valya Naum Leahu Wa maa maa fil fissamaauyaati ardz. Adam zallazii yashfau'indahu illa-iki-iznih Ya'lyamy maa Bains aydiyhim Vama halfahum Valyayyhiytuuna bishyay them'ilmihii dakika Illa iki maa shaaaaa. Vasi'ya kyrsiyyyhu-için-samaaVaati Val ard Valyaya uduhuu hifzuhumyaa hVal'aliyyylaziym Va. " anlamı " Allah -.. O'na tüm aittir için hiçbir tanrı yoktur kime yanında biri O, ebedi varlıklar, göklerde ona ne uykusundan ne uyku karşı hayatta galip değildir ve tüm bu onun izni olmadan, onun önünde ayağa dünyada olduğu? O önlerinde ve onlar dilediğini dışında O'nun bilgisine sahip almak, arkalarında ne olduğunu bilir bilir O'nun taht, gökleri ve yeri, ve onların korunması, onun yükünü kapsar doğrudur O -.. Yüksek, büyük ".























































































































0 yorum:

Yorum Gönder